Wednesday 19 October 2011

Selamat datang ke blog Pengaruh Movie Kuat Sangat

       Sekali lagi kentang mengucapkan selamat datang ke blog baru kentang. Walaupon blog lama kentang iaitu 'Dunia Orang Terer Aje' baru ada 13 orang follower yang tak baca pon tapi kentang tetap nak buat blog baru. Bukan apa, blog 'Dunia Orang Terer Aje' itu sangat berat dan memang untuk orang yang terer aje la, dan nak menulis tulisan yang berat memang berzaman nak ambil masa. 

       Jadi, memandangkan kentang peminat tegar movie yang hari-hari download movie, maka kentang rasa dapatlah kentang hidangkan para pembaca dengan tulisan-tulisan dalam selamasa yang kurang berzaman. Maybe dalam selamasa berhari atau berminggu. Selain itu, blog 'Pengaruh Movie Kuat Sangat' ini juga agak ringan dan dapat memberi info kepada pembaca. Jadi kentang harap dengan adanya blog ini kentang akan mendapat perhatian yang lebih dalam dunia blogger.

       Akhir kata, kepada yang berminat membaca blog kentang, kentang akan cuba berikan yang terbaik dan kelainan untuk korang. Semoga apa yang kentang bakal kongsi dapat memberikan manfaat untuk kita bersama. Sekian, terima kasih.

1 comment:

  1. Xkn review ja. Ltk la link nk download. kata kaki download.. kentang rangup

    ReplyDelete